...

Hej! Vet att jag skulle ha lagt ut bilder och så från nyår men tiden har sprungit iväg :/ . I tisdags åkte jag, Gisse, Kajsa och barnen till gvd. I onsdas pluggade jag sen hämtade barnen på dagis/fritids klockan 3, Igår åkte jag syrran, Is och barnen till Busfabriken i h-stad sen åkte vi även till Eurostop köte armband, öronhängen, hårspännen, läppglans och en tröja :D. Och idag är det fredag vet inte vad dagen ska erbjuda men vet att jenni kommer hit om en stund, sen vet jag även att jag måste plgga -.- imorgon kommer släkten hit för jag fyller 18 på måndag :D fast dock börjar även skolan då :( men men nu ska jag slänga in lite bilder från nyår ha det bra kram kram.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0