HEMMA!

Hej!! Jag är hemma nu har inte hunnit skriva något innan, vi skulle kommit hem i torsdags men planet gick sönder så vi kom hem i fredags -.- . Det har iallfall varit super skönt att få slippa snön och all stress men iställer för att skriva allt kommer jag lägga ut bilder så blir det lite roligare ;)


På vägen till Hotellet





Ser ut som en vanlig palm men egentligen är det en såndär anten sak  hehe :D









Sjukhus där presidenten hade en hel våning för sig själv!



Havet












Julafton





















Saker jag köpte!


Skor till Elias


Skor till Emilia




En mini spegel :D






Tavlor


Pyramider till Gisse




Sand saker haha jag och mamma tittade när han gjorde den stora och vi valde färger :) och sanden stannar kvar om man vänder dom :D.

Random


Hotellets tomte


Hotellets ''pepparkakshus''










Frukost haha








På planet hem




Sådär har massa mer bilder men ska titta på tv nu :D kommer blogga mer imorgon om nyår och så ha det bra kram kram :D



Kommentarer
Postat av: callo

såg ni några hajar? xD

2011-01-03 @ 19:56:12
Postat av: callo

såg ni några hajar? xD

2011-01-03 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0