SNÖ!!

Hej! Vi fick sluta redan halv 1 igår och gissa om det snöade eller!!! jag och Carro kämpade mot snön till dagis! och på köpet fick vi en väldigt arg och tjurig Elias som inte skulle ha nån jacka och som absolut inte skulle gå hem utan jag skulle bära honom -.- när vi äntligen va hemma åt vi pannkakor men elias va fortfarande på samma humör så försökte få honom att sova middag men lyckades jag svar nej! jag somnade nästan själv istället haha.. Nehe sen blev det barngympa å det gick la ganska ba fast dock inte för Carro eftersom Elias vägrade bry sig om vad hon sa.. Efter gympan gick jag hem till syrran å frågade Emilia om hon ville sova hos mig och det gjorde hon tack gumman! :D nehe nu måste jag springa till bussen Heejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0