Igår

Hej hej! Efter en ganska hård dag på jobbet igår tog jag det mest lungt.. Efter en stund kom Gisse hem till mig och vi skulle titta på film fast först gick vi en skön promenad med en jätte söt hund :D . När vi kom hem så skulle vi bestämma film det skulle bli en komedi men vi kunde inte hitta nån så tillslut blev det djungel george hahaha vi skrattade faktiskt ganska mycket!! Och vad är en film utan nachos njam njam plus att vi åt vinebröd också haha vi e bara så nyttiga! Nehe efter filmen gick Gisse hem jag tog en till tunda med hunden sen gick jag hem till syrran där det va lite fest gick hem vid 12 för va ju tvungen att gå upp och jobba.. Idag har jag bara hunnit med att jobba och ta lite kort på Emilia och Elias annars har jag inte gjort något men nu ska jag fixa klart en sak så hinner inte skriva mer ha det gött kram kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0