Förlåt!

Förlåt för den sega uppdateringen har varit mycket! föra helgen va det fest hos grannarna så ska lägga in lite bilder.. Under veckan har jag bara varit trött.. har sovit bort tiden känns det som -.- och kom på idag att jag har ett prov imorgon lär ju klara det ( not . Satt nyss och övade på det men är verkligen jätte trött hade ju barngymnastiken innan också gick bra :D . Nehe jag kommer faktistk inte ihåg vad jag har gjort mer än sovit under veckan haha men imorgon blir det att åka till Anderstorp för då ska Skalman flytta kommer kännas lite tomt men det är nog det bästa för både mig och han, men kommer sakna honom fast det bara är en sköldpadda.. Just det nu kom jag på! va i ullared igår blev ganska mycket handlat alla julklappar till barnen färdiga fast ska inte vara hemma över jul så dom får paketen tidigare ;). Nehe nu ska jag fösöka trycka in nån bild sen blir det mer Naturkunskap -.- Ha det bra kram kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0