Dagen

Hej hej.. Igår hände det inte så mycket mer än att jag och Gisse inte pallade att gå på zumban så vi satt i skivan och gjorde det hemma istället Emilia va också med :D .. Idag vaknade jag super trött -.- hatar när man nästan inte kommer upp ur sängen.. Direkt efter skolan ska jag och Carro gå till dagis och hämta Elias sen går vi hem till mig och äter pannkakor namnam :D vid 20 i 4 blir det att fixa barngympan där Carro ska vakta Elias åt syrran :D Lycka till Carro hahahaha ;) Nehe nu måste jag gå till bussen i det soliga fina varma vädret :D Kram kram

Kommentarer
Postat av: callo

hahah vadå varma vädret xD

2010-10-21 @ 10:15:11
Postat av: Julia

Försökte vara ironisk!

2010-10-26 @ 18:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0