Helgen!!

Hej! Sorry att jag inte har skrivit på ett tag men helgen gick jätte fort så ska skriva lite om den nu.
I lördags åkte jag mamma och min moster på Julmarknad snabbt innan jag skulle jobba. Efter jobbet hämtade syrrans kille mig så jag slapp gå hem tack :D  För hur kul e det att gå i all snö!? det tar liksom inte slut kommer bara mer och mer. På kvällen var jag inne hos syrran hela kvällen typ. I söndags var det julskyltning men först jobb. Så direkt efter jobbet gick jag ut i snöstormen men syrran, Emilia, Elias och Fiia :D dom fick paket av tomten och så tittade vi lite i affärer. Vid klockan sex kom gisse, kajsa och malin ner till samhället för att äta pizza vi skulle fira Gisse lite för hon fyllde 17 år i Lördags så grattis till henne :D Igår mådde jag skit dåligt när jag vaknade plus att jag fick lite feber senare så blev ingen skola och inte idag heller men imrogn ska jag gå ;) . Nu ska jag fixa lite saker skriver mer senare kram kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0