:D

Hej! Efter skolan igår åkte jag hem sen direkt till frisören där jag klippte och färgade håret :D Idag hade vi 2 lektioner kändes verkligen jätte lönt!! Men men efter vi hade ätit gick jag å Carro och tittade lite i affärer köpte bara godis haha. Sen åkte jag hem med syrran, vid 20 över fyra gick jag och elias bort till gympan ( han åkte pulka dit) sen kom Elin strax efter ;) Vi sprang runt och busade lite tog även lite kort.. Sen när alla barnen hade varit där ett tag kom tomten det var bara ett barn som blev ledsen annars gick det bra :D Blev superglad när alla barnen kramade oss och vi fick superfina armband från tre av barnen :) Nu ska jag lägga in bilder sen blir det lite godis kram kram <3









Älskar dig Elias <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0