Trött!!

Är helt slut känner mig sliten men endå har jag tagit det lungt!! -.- . Ska berätta lite om helgen fredag var jag hemma från skolan.. men på kvällen gick jag å Gisse hem till syrran å hade fredagsmys som vanligt :D I går ringde min ena bror på morgonen å frågade mamma om hon vill med till city gross men jag ville också dit så följde med sen blev det jobbet direkt efter.. Hade jätte ont hela dagen men men bara att se glad ut ;) idag vaknade jag klockan 7 av att jag hade super ont igen i  magen och mådde jätte dåligt så blev att stanna hemma idag.. Dock kom alla barnen hit och fick sina julklappar :) eftersom vi inte är hemme över jul. Jag mamma och pappa tittade även på film innan. Nehe imorgon blir det skola måste ju försöka nu tabletterna hjälper inte änu men får hoppas att dom gö det snart!!! Nu ska jag dra kram kram <3<3






Så söt <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0