stressar sönder!

Hej! Igår gjorde jag nada det ända jag gjorde va att äta pizza med Gisse ;) . Idag har jag typ stressat ihjäl -.- Först skolan då som jag hatar för den går mig på nerverna, jag känner mig bara arg å stressad i skolan!!!! Och sen sprang jag till bussen allt vad jag hadde typ, sen hem till syrran och fixa lite sen hem och äta sen på barngympa med Emilia sen direkt på ljusparty hos syrran nu sitter jag här och så fort pappa är klar i badrummet ska jag fixa mig och sen sova fast klockan ens inte är 9!!! Aa det var typ allt jag har gjort men okej en sak som va bra med skolan idag var att vi fick titta på nån dans :D . Men nu ska jag dra kram kram

Ps. ska försöka lägga in bilder imorgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0