Julklappar :D

Hej! Fortfarande seg på att uppdatera och är fortfarande sjuk så det är därför, har bara luggit och vilat i 2 dagar nu.. Fast har plockat fram saker till resan åker ju natten mellan imorgon och torsdag :S så just nu sitter jag och fixar musik så jag kan roa mig på planet -.- 5 långa timmar lär det bli usch!! men det blir nog bra när jag kommer ner får bara hoppas att jag blir bättre och att magen inte spökar läkaren sa att det säkert kommer bli värre i Egypten men men får la överleva! Slipper iallafall alla SNÖ OCH KYLA!!!!!!!!! :D:D:D.. Eftersom vi åker och inte är hemma över jul så fick jag lite julklappar av syskonen och mormor/morfar, fick en plattång, kalender till nästa år ( behöver det så jag inte glömmer allt) och 100 kr av syskonen Tack :D Sen fick jag 1000 kr av mormor och morfar :D skulle ta ut det till resan men nu behövde jag ju inte det Super bra :D Imorgon är det avslutning i skolan men jag blir hemma måste ju bli frisk innan vi åker -.- typiskt att bli sjuk just nu men men.. Ska snar lägga mig och försöka sova ;) ha det bra natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0