Helgen

Fredag: Va hemma från skolan pga magvärk.. Så sov typ bort hela dagen. Gisse kom vid 8 och tittade på Idol Jay vann :D :D . Vid 11 gick hon hem och då kom is så vi kollade lite på tv sen sov.

Lördag: Jobbde var ganska mycket att göra faktiskt :/ efter jobbet skjutsade maggan hem mig tack :D sen gick jag in till syrran och tittade på nån barnfilm som dom tittade på den va skit bra! ;) . Sen hände det inte så mycket syrran, Jimmi och barnen kom hem till oss på kvällen mys ;) sjöng även sing star med Emilia haha.

Söndag: Jobbade samma igen ganska mycket.. Sen kom pappa och hämtade mig :) sen bakde jag lite marsipangodis men blev tre grisar en tomte och två roser sen gav jag upp :/

Aa det va la ungefär vad som hände ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0